lunedì 17 marzo 2008

Nederlands schoolwerk

Schrijft tien zinnen over jezelf

Mijn naam is Veronica, ik ben een italiaanse meisje vierentwintig jaar oud. In Italië woon ik met mijn ouderen, omdat is mijn universiteit in de dezelfde stad waar liev ik. Ik wil alleen wonen maar, omdat ben ik nog een student, heb ik niet nogal geld. Mijn vriend woon alleen, zo ga ik naar hem huis op het weekend.
Mijn zus woont met haar vriend, zijn zijn niet getrouwdt maar ze hebben een kinder, hij heet Martino en hij is slechts drie maanden oud! Ik heb hem alleen in zijn eerste dagen gezien, maar mij zus zendt mij zijn potos zo kan ik zien hoe groiet hij.


Ik houd van de zomer, vlakbij mijn stad is een meer en ik vind het leuk naar het gaan en onder de zon liggen. Ik ga graag ook op de parkeren volleybal spelen of gewoon met mijn vrienden in een bar een lekker pilsje drinken. Ik vind zomer zo leuk omdat het weer is bijna altijd goed en ik kan prettige en mooie kleren drogen. Op zomer te zijn ook veel festen en mensen lijken blijer van op winter! De leukste dingen van de winter zijn de sneeuw en het kerstmis.

Nessun commento: